Sunday, January 17, 2010

Testimoni..




Sebelum ini kulit wajah saya normal dan tidak mengalami sebarang masalah. Tetapi bila saya mencuba produk untuk memutihkan kulit yang terdapat dipasaran ternyata produk itu telah menjadikan kulit saya semakin teruk. Saya mengalami masalah jerawat yg teruk, kulit wajah yg berminyak dan sakit akibat menggunakan produk tersebut. Setelah saya berhenti menggunakannya, kulit saya semakin ok tetapi menjadi sensitif. Saya tidak boleh melakukan kerja-kerja yg berdepan dengan habuk kerana setiap kali saya mengemas rumah kulit muka saya menjadi gatal2 dan tumbuh jerawat dan ruam2 kecil. Tidak hanya setakat itu sahaja, semasa kahamilan saya masuk ke trimester ketiga, kulit saya menjadi semakin teruk dan hitam. Ruam dan jerawat memenuhi wajah dan leher saya. Saya amat malu untuk berdepan dengan orang ramai sehinggkan saya sering mengenakan mekap yang tebal untuk menutup ruam dan jerawat di wajah..selepas melahirkan bayi pertama februari 2009, ibu saya memperkenalkan sabun manggis ini dan saya menggunakannya sejak hari pertama berpantang iaitu 3-4 kali sehari setiap hari. Ahamdulilah selepas 3 bln penngunaan kulit saya semakin pulih dan cerah..semenjak itu sabun manggis menjadi sabun pencuci wajah saya sehingga sekarang..Kepada mereka yang mengalami masalah jerawat atau kulit sensitif dan bermasalah, saya syorkan hunakanlah produk sabun manggis ini kerana anda akan berpuas hati dengan hasilnya..Insyaallah..

1 comment:

  1. What are the best free bet apps for 2021?
    These are the top free bet apps that we've reviewed so far for the iPhone. You don't have to หาเงินออนไลน์ wager on 1xbet korean anything from horse racing 바카라 or

    ReplyDelete